statisch overzicht van iety’s kookschriftje 2014

In februari 2014 ben ik gestart met dit receptenblog. Een overzicht van het (bijna) eerste jaar, waarin ik 62 recepten heb geplaatst (ik ben nog steeds niet door mijn archief van papiertjes, schriftjes en boeken heen hoor!). Toch leuk om te zien dat het blog bijna dagelijks door  bezocht wordt en niet alleen door Nederlandse bezoekers. De gegevens in het kort:

overzicht 14

  • Er zijn 536 bezoekers geweest en die hebben in totaal 2638 recepten gelezen. De eend met limoncello is het recept dat het meest is gelezen
  • De meeste lezers komen uit Nederland; 2638 views, daarna volgt Frankrijk; 177 views. Turkije staat op de derde plaats dankzij Anneke, die volgens mij in haar Turkse eentje de 121 views voor haar rekening neemt.
  • Het aantal WordPressvolgers is drie, de optie om te volgen voor niet WordPress gebruikers heb ik pas een paar dagen geleden aangemaakt.
  • Het aantal reacties op de berichten was bedroevend weinig, dus ik heb de reactie-optie uitgezet.
  • Er is één gastblogger; Saskia die me sinds kort regelmatig van recepten voorziet (tag saskia).
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in overig en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.